Posts: 1,828
Threads: 49
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2008
Reputation:
0
anzahariev Wrote:Колеги, аз имам проблем с влизането само на 3 скорост. Дали имате някакви идеи? Дали е синхронизатор или втулка? Смяната на маслото бе първото нещо което направих, но проблемът остана..
Благодаря предварително.
Колега, първо смени въпросните втулки(има ги в Скантех), и след това си мисли за други неща.
Нормално е след смяната им, скоростния лост да се движи по стегнато.Не е необходимо да се разхлабва гайката.С времето ще започне да се превключва леко.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Здравейте колеги,тъй като не намерих това което ми трябва щте попитам. От две седмици сам горд собственик на V40 2,0T 165k и имам един проблем,някои път ми изкача първа скорост.Например на светофар или като тръгвам и се нуждая от съвет.Благодаря предварително.
Posts: 187
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Привет на всички!
Използвам отворената тема да се включа наготово. При мен не влиза (изключва) задната. Реших да започна със смяна на прословитите втулки.
Въпрос към колегите, които са правили упражнението: всички втулки ли се сменят отдолу (на канал) или трябва да се сваля и скоростния лост за достъп от купето?
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.
V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Posts: 7
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2013
Reputation:
0
<!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/cats/GR-72092.jpg">http://carcats.ru/cats/GR-72092.jpg</a><!-- m -->
Аз смених на канал 4 втулки и прилежащите им гумички (номера 20/21/22/23 и 54/55 от снимката). Откъм купето се виждат втулки No14/15, но ми се стори голяма хамалогия да разглобявам лоста, за да ги сменя. И без тяхната смяна лоста стана стегнат и вече всичко влиза и не излиза.
Posts: 187
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Благодаря за бързия отговор. Като гледам във ВАДИС-а, за 14/15 наистина си е приключение, но поръчах целия комплект втулки, ще взема и няколко бири и ще ги мъча (втулките де)
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.
V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Проблемните втулки са №55 с уплътнения №54, Втулката с №62 си остава същата.Сменят се отдолу на канал или подемник. Успех!
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 187
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Смених втулки 55 и 21. Лоста е доста по-стегнат (даже ми се струва прекалено, но се надявам да се отпусне с времето). Всички скорости си влизат както трябва. Взех цял ремонтен комплект от Скантех за ~ 40 лв, че от една друга фирма (познайте от 3 пъти коя) ми поискаха 8,95 лв за едната втулка (не чифта) и 3,31 за О-пръстен (пак за 1 бр).
Благодаря на всички, които помагаха със съвети.
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.
V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Posts: 130
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
murcho_gb Wrote:... И ако приемете един съвет от мен - слагайте някаква смазка при сглабянето, на всеки един от елементите. Няма да навреди. Най-добрият вариант за смазка на пластмасови/гумени втулки, О-пръстени и т.н. на подобни места, е морска или силиконова грес.
Не се отмива, изключително прилепчива и смазва идеално.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 22
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2014
Reputation:
0
И аз имам подобен проблем със сутрешното вкарване на скорост. Прави го докато е студена. По прочетеното от тук реших да се обадя в МФ и като им казах, че искам да сменя втулките реагираха много интересно... Казаха ми, че на V70 втулки до сега не им се е случвало да сменят и трябвало да се погледне дали причината е в тях. Общо взето за тази кола като им кажа да сменят разни неща започват да се чудят защо искам да се сменя, оставам с впечатлението, че съм си купил много добра кола след като почти нищо не и се налага да се сменя. Така ли е колеги? Също така отново ме заляха със ледена вода с цената за час работа от 60лв hock:
Обобщение:
Проблема не е голям, просто малко трудно тръгва да влизана първа, но все пак влиза. Това го прави само при първо палене за деня.
|