The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
датчик за температурата

#41
Shubert Wrote:
PeterPan Wrote:На бензините не е на 90 и кусор, а ни повече, ни по-малко от 89 оС.

Ами явно не ви се чете втората страничка на същото ръководство където пише че на Б20 моторите отваря на 92 градуса а на д19 на 83 градуса :!: :!: :!:

Просто оборвам твърдението, че всички бензинки са на 92оС. От това, което съм качил е видно, че всички бензинки 1,7 са с термостати, отварящи на 89оС.


За двулитровите може да е вярно, че са на 92 оС, за дизелите - нямам информация. Моята книжка е едно от първите издания, 1989 и няма на следващата страница никаква информация за двулитровите мотори, по простата причина, че те се слагат след 1992 г.
Reply

#42
Shubert Wrote:
PeterPan Wrote:На бензините не е на 90 и кусор, а ни повече, ни по-малко от 89 оС.

Ами явно не ви се чете втората страничка на същото ръководство където пише че на Б20 моторите отваря на 92 градуса а на д19 на 83 градуса :!: :!: :!:

Просто оборвам твърдението, че всички бензинки са на 92оС. От това, което съм качил е видно, че всички бензинки 1,7 са с термостати, отварящи на 89оС.


За двулитровите може да е вярно, че са на 92 оС, за дизелите - нямам информация. Моята книжка е едно от първите издания, 1989 и няма на следващата страница никаква информация за двулитровите мотори, по простата причина, че те се слагат след 1992 г.
Reply

#43
КОлеги, я ми кажете къде точно се намира тоя датчик за температурата на блока, не на радиатора.... От една седмица на таблото ми показва, че колата е прегряла, а като вдигна капака няма никаква индикация за такова нещо... Сигурно е датчика...
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#44
КОлеги, я ми кажете къде точно се намира тоя датчик за температурата на блока, не на радиатора.... От една седмица на таблото ми показва, че колата е прегряла, а като вдигна капака няма никаква индикация за такова нещо... Сигурно е датчика...
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#45
radnev1965 Wrote:КОлеги, я ми кажете къде точно се намира тоя датчик за температурата на блока, не на радиатора.... От една седмица на таблото ми показва, че колата е прегряла, а като вдигна капака няма никаква индикация за такова нещо... Сигурно е датчика...

Виж тук <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=997">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=997</a><!-- m -->
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]
Reply

#46
radnev1965 Wrote:КОлеги, я ми кажете къде точно се намира тоя датчик за температурата на блока, не на радиатора.... От една седмица на таблото ми показва, че колата е прегряла, а като вдигна капака няма никаква индикация за такова нещо... Сигурно е датчика...

Виж тук <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=997">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=997</a><!-- m -->
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]
Reply

#47
blagodarya gogo, 6te po4erpya :lol: :lol:
sorry, preinstalirah kompa i nyamam kirilica o6te :oops:
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#48
blagodarya gogo, 6te po4erpya :lol: :lol:
sorry, preinstalirah kompa i nyamam kirilica o6te :oops:
460 B18U
... Хора, обединявайте се! Вижте: нулата е нищо, но две нули вече значат нещо...
[Image: 16283]
Reply

#49
PeterPan Wrote:
Shubert Wrote:
PeterPan Wrote:На бензините не е на 90 и кусор, а ни повече, ни по-малко от 89 оС.

Ами явно не ви се чете втората страничка на същото ръководство където пише че на Б20 моторите отваря на 92 градуса а на д19 на 83 градуса :!: :!: :!:

Просто оборвам твърдението, че всички бензинки са на 92оС. От това, което съм качил е видно, че всички бензинки 1,7 са с термостати, отварящи на 89оС.


За двулитровите може да е вярно, че са на 92 оС, за дизелите - нямам информация. Моята книжка е едно от първите издания, 1989 и няма на следващата страница никаква информация за двулитровите мотори, по простата причина, че те се слагат след 1992 г.

Петре,
може и да си прав - виж не съм се сетил да "метна око" в техническата книжка на някое Волво 440-460. А в началото само там гледах... 8-[

И за да няма спор, прикачам тук една справка за серия 4хх от HAYNES.
Reply

#50
PeterPan Wrote:
Shubert Wrote:
PeterPan Wrote:На бензините не е на 90 и кусор, а ни повече, ни по-малко от 89 оС.

Ами явно не ви се чете втората страничка на същото ръководство където пише че на Б20 моторите отваря на 92 градуса а на д19 на 83 градуса :!: :!: :!:

Просто оборвам твърдението, че всички бензинки са на 92оС. От това, което съм качил е видно, че всички бензинки 1,7 са с термостати, отварящи на 89оС.


За двулитровите може да е вярно, че са на 92 оС, за дизелите - нямам информация. Моята книжка е едно от първите издания, 1989 и няма на следващата страница никаква информация за двулитровите мотори, по простата причина, че те се слагат след 1992 г.

Петре,
може и да си прав - виж не съм се сетил да "метна око" в техническата книжка на някое Волво 440-460. А в началото само там гледах... 8-[

И за да няма спор, прикачам тук една справка за серия 4хх от HAYNES.


Attached Files
.pdf   400.PDF (Size: 62.13 KB / Downloads: 160)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)