The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно пали - въртя по 4-5 сек. - 460 GLE

#31
Прав си дядо Васко, това на снимката не е регулатора на налягането. Регулатора е от другата страна на двигателя. Действието му е следното: когато налягането на входа на инжекторите стане по-голямо от необходимото, той се отваря и връща излишният бензин в резервоара. Също така е свързан с едно маркуче и към всмукателните тръби, така при натискане на повече газ в смукателният колектор се създава бакум който изтегля допълнително мембранката на регулатора и така се увеличава налягането на горивото при ускоряване.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Reply

#32
Прав си дядо Васко, това на снимката не е регулатора на налягането. Регулатора е от другата страна на двигателя. Действието му е следното: когато налягането на входа на инжекторите стане по-голямо от необходимото, той се отваря и връща излишният бензин в резервоара. Също така е свързан с едно маркуче и към всмукателните тръби, така при натискане на повече газ в смукателният колектор се създава бакум който изтегля допълнително мембранката на регулатора и така се увеличава налягането на горивото при ускоряване.


Attached Files Thumbnail(s)
   
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Reply

#33
А бе търся такова животно при мен, ама не мога да го намеря. Вярно, търся по снимките дето ги имам, щото в тоя студ нищо не ми се човърка.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=59">http://volvoclub-bg.com/forum/garage.ph ... cle&CID=59</a><!-- m -->
При мен от другата страна на двигателя няма нищо.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=218">http://volvoclub-bg.com/forum/garage.ph ... age_id=218</a><!-- m -->
Да не е някъде зад кожуха или какво е там дето е отделението с чистачките?

В Интернет тоя чарк излиза за модели 240 и 740...
Reply

#34
А бе търся такова животно при мен, ама не мога да го намеря. Вярно, търся по снимките дето ги имам, щото в тоя студ нищо не ми се човърка.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=59">http://volvoclub-bg.com/forum/garage.ph ... cle&CID=59</a><!-- m -->
При мен от другата страна на двигателя няма нищо.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=218">http://volvoclub-bg.com/forum/garage.ph ... age_id=218</a><!-- m -->
Да не е някъде зад кожуха или какво е там дето е отделението с чистачките?

В Интернет тоя чарк излиза за модели 240 и 740...
Reply

#35
помпата за бензина не ми работи, когато дам на контакт, дори и 3 сек.
Направих проба: свалих й релето и замостих клемите 30 и 87 (силовата верига) помпата заработи непрекъснато и опитах да запаля - нямаше подобрение. Отново въртях 5 сек. и скапвам акумулатор и стартер.
Изводи от опита: 1.проблема не е в релетата (нищо че помпата несработва при контакт)
2. вероятно не е от налягането на горивото, защото при толкова работа помпата най-вероятно създава необходимото налягане. При понижено налягане може би ще има проблем и при рязко ускоряване, а такова нещо няма.
Може би датчика за температурата на охладителната течност е повреден и се получава грешна информация при компютъра.
Някой сеща ли се за друго? :roll:
Reply

#36
помпата за бензина не ми работи, когато дам на контакт, дори и 3 сек.
Направих проба: свалих й релето и замостих клемите 30 и 87 (силовата верига) помпата заработи непрекъснато и опитах да запаля - нямаше подобрение. Отново въртях 5 сек. и скапвам акумулатор и стартер.
Изводи от опита: 1.проблема не е в релетата (нищо че помпата несработва при контакт)
2. вероятно не е от налягането на горивото, защото при толкова работа помпата най-вероятно създава необходимото налягане. При понижено налягане може би ще има проблем и при рязко ускоряване, а такова нещо няма.
Може би датчика за температурата на охладителната течност е повреден и се получава грешна информация при компютъра.
Някой сеща ли се за друго? :roll:
Reply

#37
Значи, не се залъгвайте че помпата работи 3 сек. след даване на контакт.
Това е само за някой двигатели. Например при моя (В18ЕР) не е така, помпата се включва като започнеш да въртиш стартера и се изключва 3 секунди след като изгасиш двигателя. Съшо така при този модел двигател релето, което се за бензиновата помпа захранва и инжекторите.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Reply

#38
Значи, не се залъгвайте че помпата работи 3 сек. след даване на контакт.
Това е само за някой двигатели. Например при моя (В18ЕР) не е така, помпата се включва като започнеш да въртиш стартера и се изключва 3 секунди след като изгасиш двигателя. Съшо така при този модел двигател релето, което се за бензиновата помпа захранва и инжекторите.
------------------------------------------------------
Volvo 460 GLE 1,7i 105HP 1991
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)