The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
досадно прекъсване и непостоянни обороти на празен ход..

#11
del Wrote:Андро440,

Какво съм препоръчал да се направи първо, в първото ми мнение по темата?
Няма смисъл повече да разводняваме темата!





Мнениеот del » 09 Сеп 2013 06:31
"del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?"

Ами както се разкачат тези на запалването с тази разлика, че на всеки инжектор има по 2 кабела. Така ще се хване проблемен инжектор/и кабеляците към него/

те са по два ,но накрая са само 5 ...единични Wink
Reply

#12
Колега аз имах същия проблем и на място държеше ниски обороти , и излезе че дюзите ми бяха зачистене , след чистенето колата стана пушка и взе да върви перфектно без никакви проблеми Smile Надявам се съм ти помогнал Smile
Reply

#13
Андро440,
Инжекторите са с по два кабела, които са на един куплунг! Под откачане на кабелите имах предвид да се разкачват инжекторите от куплунзите им, един по един.

За да спре това най- сетне.
Моля модераторите да изтрият всичките ми мнения по тази тема!

Благодаря предварително!
Reply

#14
И да вади кабелите когато двигателя прекъсва само ще си внушава че не му работи цилиндър. Просто така се получава. Почти съм сигурен че проблема ви е от спукан маркуч на сервото , или мембрана.
Reply

#15
Ай стига глупусти :evil:
Кабелите на инжекторите не могат да се вадят без да се демонтира всмукателния колектор.За информация....намират се под тез алуминиеви тръби. Мойте пръстенца там не мое се заврат,пък ваще незнам. :mrgreen:
[Image: 6571399l.jpg]
Reply

#16
В интерес на истината аз ги свалям куплунзите без да свалям колектора.. Работата става с гълга отверка и малко мисъл.. Смених доста неща по колата и сега пак си прави същите магарии но едва се усеща.. Но тръгна ли да отпускам съединителя на първа без никаква газ направо започва да се тресе цялата та даже и таблото ми се е разскърцало та скоро ше ги давам инжекторите на ултразвук и ще видим какво ще стане..

П.П. Колата ми е на 131 000 реални километра и е много запазена и не съм много сигурен че е от тях но е напълно възможно.. Ще сложа газов инжекцион скоро и очаквам проблемите да ги няма вече с алтернативната горивна система..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)