The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странни Ел.проблеми в Волво в40 2.0 турбо

#11
Както мисля ,че споменах сега реално съм подал на сондата захранване от друго място и тя си работи...Смисъл като я закача на диагностика и си ходи бедна ,богата...само ,че на празен ход и на нормални обороти си седи превантивно богата...Това става защото грешката си седи и компа един ид се резервира....Въпроса ми е следния ...Има ли как да излъжа компа ,че всичко е наред и да не дава грешка с която да ми съобщава ,че веригата на нагревателя не работи? Откъде гледа той? следи за съпротивелението на веригата ли?(то би трябвало да е 10ома защото толкова е сондата) ако е така ако затворя веригата през едно съпротивление дали няма да се излъже?давайте идеи ,че така в авариен режим не ми харесва...Освен всичко друго имам чувство ,че върви малко по-малко...Може да си бута и аванса и от там да е по-малкото вървене...Пак е добре ,но не е като преди Sad
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#12
Съпротивлението на нагревателя се променя с нагряването, а компютъра следи пада през съпротивлението и очаква определен модел.

Тук се твърди, че този е успял така:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.toyotanation.com/forum/154-1st-generation-1995-1999/186167-replaced-my-downstream-o2-sensor-simulator-many-pics.html">http://www.toyotanation.com/forum/154-1 ... -pics.html</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#13
хубав линк ,но при него го няма проблема с липсата на нормална захранваща верига...Нали проблем му е сондата ...Ами аз ще пробвам с едно 10 ома съпротивление защото толкова е сондата пък каквото стана...Може и да стане защото реално когато колата е абсолютно студена изчиствам грешката и тя се появява малко след това...Нали появява се след като е минало определено време и сондата не работи...сега пък като съм я вързал с отделно захранване пак фърля грешка щото пък няма верига на захранването на подгрева което от своя страна не работи(парадокса е тук) така ,че нищо чудно с захранената сонда и само залъгване ,че има верига през съпротивление земе пък ,че стане...Като не ще я мъча на газ пак ,но имам наистина чувство ,че си бута и момента на запалването за всеки случей...а това е нещо което не ми харесва заради вървежа...тогава пък в най-лошия случей ще и сложа аванс процесор....И в най,най-лошия случей ще и сложа Мега-Скуарта който имам Big Grin тогава вече или ще върви както трябва или нищо!
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#14
Айде и аз да се включа с риск да се изакам на темата ти.
Ще започна съвсем от началото на темата. Ще я карам с цитати пък дано да се разбере какво искам да кажа по темата Smile !
".Както и да е указа се просто откачена букса на ламбдата " Буксите автомобилите са обикновено с уплътнения на "гърба" и на "предната част", които предпазват ел. контактите на куплонзите от замърсявания/окисляване. Та като ти е била разкачена да не би да са се замърсили контактите и при включване на нагревателя да започват да си повишават съпротивлението, като по този начин се ограничава токът през веригата. Ако си мерил тогава с пробната лампа е станало точно това:
"вземам пробна лампа и тя просто мъжди?". Другият вариант да мъжди пробната лампата е когато нагревателят е горещ/тогава мисля, че и съпротивлението му е най- голямо, т.е. токът в този момент е най- малък/. Тук само искам да вметна, че ако съм запомнил правилно, като съм чел за кисл. сензори. Съпротивлението на нагрев. елемент се увеличава с увеличаване на температурата на елемента. Тоест при студена сонда токът е най- голям, и с покачване на температурата му токът пада/защото му се повишава съпротивлението/. Абе с две думи мисля като Жоро74, ама пък може и Ник_Доб да е прав, все пак с това се занимава професионално!
Може ли да кажеш как точно мери с пробната лампа?
"Значи напрежение има ,а ток не преминава?" Това, че има напрежение не значи, че веригата е ОК. В такава верига дори и само една нишка да е останала здрава/говоря за многожилен кабел/ като търсиш напрежение ще намериш такова. Ама самата верига няма да работи коректно. при такава верига токът през нея е ограничен, което води до неправилна работа на товарният елемент в нея. Т.е. ако тестваш една верига за непрекъснатост ще мериш напрежение. Но ако я тестваш дали работи правилно ти трябва пробна лампа за да натовариш веригата/един вид я пробваш в работно положение/. Вместо пробна лампа може да и ползваш ампермер.
Другото което е, че не съм много съгласен с Жоро74 относно:
"компютъра следи пада през съпротивлението и очаква определен модел". Понеже в тази верига единственият товар е нагревателят, и ако приемем, че съпротивленията на всички ел. контакти са пренебрежимо малки, т.е. практически падът на напрежение през тях е OV. То тогава падът на напрежение през нагревателят е винаги 14V/тук приемаме, че при работещ двигател напрежението на ел. инсталацията на колата е 14V/. По съм склонен да мисля, че за състоянието на веригата се съди по токът през нея!
Довечера ще видя някаква схема от аутодата, и какво според мен да мериш пък да видим какво ще стане?!?!?!
Reply

#15
Значи може би съм споменал да спомена...Проверявах състоянието на масите още след куплунга като излязат от компа...В компа ако не се лъжа сега влизат 3 черни кабела(маси) ОК има ги ...кабела който излиза и от компа зелено-бял още от компа няма ток...Има напрежение и като закача лампа кляка...Веригата на задната сонда е добре...мат съм...чувам за едно волво цяло на части в Габрово...Ще видя утре за цена и като нищо да го взема цялото ,че въпроса почва да се превръща в принципен Big Grin
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#16
мина година ,а аз си карам така...колата седи в opel loop ако не греша ,но си върви добре и гори същото?
обаче други проблеми излязоха...Да си призная много дребни ,но досадни проблеми прижевях с тази кола за 6 години...Сега почна да не държи оборотите...в предни подобни ситуации съм чистил "моторчето" и клапана за празния ход...Поне два пъти и винаги с резултат...Но този път не...Не и не...Явно иска ново...ама в Габрово не намирам даже цена...От ПФ 433 лева...Не не не...Направо не я искам тази кола вече...идеи за моторче?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#17
мина година ,а аз си карам така...колата седи в opel loop ако не греша ,но си върви добре и гори същото?
обаче други проблеми излязоха...Да си призная много дребни ,но досадни проблеми прижевях с тази кола за 6 години...Сега почна да не държи оборотите...в предни подобни ситуации съм чистил "моторчето" и клапана за празния ход...Поне два пъти и винаги с резултат...Но този път не...Не и не...Явно иска ново...ама в Габрово не намирам даже цена...От ПФ 433 лева...Не не не...Направо не я искам тази кола вече...идеи за моторче?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#18
и аз съм така от година и двете сонди, разходът се качи естествено, клапанът на празния ход го топих в кореселин, той и без това си беше чист от предишното чистене, някъде навътре, като че ли блокира буталцето, все се каня да го раздвижа електрически, като е свален и да му помогна, ако е блокирало..., сега съм го изключил електрически, само физически стои там, колата докато загрее няма обороти и трябва да се подава газ, това е единственото неприятно, и малко съм затегнал жилото, а с клапан играят постоянно оборотите и е много досадно, колата прегрява и не работи нормално. Като си взема сонди задължително ще ги отделя с втулки, за да не горят толкова бързо:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/251317571577?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT">http://www.ebay.co.uk/itm/251317571577? ... EBIDX%3AIT</a><!-- m -->
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#19
подложих между буталцето на електромагнитния клапан и долната част която регулира потока на въздух...Подложих подходящо за целта "нещо" и получих задоволителен резултат...сега държи около 860 оборота ,но се мъчи да ги смъкне още ама не успява...малко по тънка подложка явно трябва...Съдя по това ,че сега взе да работи на 1 градус аванс...Преди подлагането работеше на 600 оборота и 16 градуса(нормално е 750 оборота и 10 градуса) абе ще го нагодя това...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)