The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Адаптер за диагностика OBD ||

#11
ivopifa Wrote:Колега, не ти трябва нищо допълнително за да провериш компа за регистрирани грешки. Достатъчно е колата да е на контакт, да включиш куплунга в някое от гнездата А1-А6 или В1-В6, да натиснеш за кратко бутона и да наблюдаваш миганията на светодиода. Кодовете се изобразяват като три групи мигания с кратки интервали между тях. Ето списък с възможните грешки от всички гнезда на диагностичната конзола:

ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/850_DTC.doc

Примерно: куплунга е в А6; натискаш за кратко бутона и го пускаш; следват две мигания - интервал - две мигания - интервал - четири мигания - това е грешка 2-2-4 (проблем със сигнала от температурния сензор на охлаждането).
Най-добре е ако навсякъде имаш 1-1-1 - липса на грешки. Big Grin
Кодовете се четат с поредни натискания, т.е. след като прочетеш първия код (освен ако не е 1-1-1), натискаш повторно за да прочетеш следващия и така докато започнат да се повтарят.

Процедурата по изчистването на грешките е следната: прочиташ всички грешки, докато започнат да се повтарят. Натискаш и задържаш бутона за минимум 5 секунди. Изключваш от контакт, включваш и отново проверяваш за грешки. Трябва да излезе код 1-1-1. Добре е след няколко километра пак да провериш за грешки и ако са се появили, да ползваш списъка за търсене на причината и отстраняване на проблема.

По описания начин се четат и чистят грешките на всяко гнездо от конзолата.
На някои от гнездата може да нямаш никакви кодове, ако колата няма съответния модул. Примерно аз нямам автоматична скоростна кутия, трип-компютър на таблото и круиз-контрол, съответно на А1, А7 и В2 нямам никакви кодове.

Успех!
Мерси за обеснението колега тези неща ги знам от аутодатата,но ми се искаше да видя живи данни ако е възможно.
Reply

#12
Преди време търсих и аз, но единствено попаднах на един универсален уред, не помня марката, в комплекта на който имаше адаптер за нашите коли. Цената му беше около 1000 паунда и съответно бързо загубих интерес към живите данни. Big Grin
Reply

#13
Ясно предполагам би трябвало да има начин.Виждал съм проходи от обд и от другата страна само кабели ако се знае кои кабел къде да забоде може и да стане и с ауто ком примерно.
Reply

#14
Възможно е според руснаците номера да стане по К-линия, но не съм пробвал. Предполагам, че ще могат да се правят същите неща, както през конзолата.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvo850.ru/pinold.htm">http://www.volvo850.ru/pinold.htm</a><!-- m -->

Според това, което съм чел в нета по въпроса, дори и след 1996-та когато вече е наличен OBDII-конектор, е необходим специализиран хардуер/софтуер за Volvo. Протоколите за OBDII се унифицират за цял свят от 2001 година.

Ето малко картинки: <!-- m --><a class="postlink" href="http://s850.narod.ru/skaner.htm">http://s850.narod.ru/skaner.htm</a><!-- m -->
Reply

#15
Попаднах на нещо интересно за колегите с OBDII: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.alibaba.com/product-detail/excellent-volvo-dice-Bluetooth-2011a-2011d_594456259.html">http://www.alibaba.com/product-detail/e ... 56259.html</a><!-- m -->
Reply

#16
Колеги искам да използвам тази тема , защото имам страхотен проблем с моето 740 Turbo от 10-тина дни и не мога да разбера защо ми прави тези номера та имам съмнение , че е дало някаква грешка някой колега може ли да помогне или пък да каже някой сервиз ако изобщо тази кола може да се върже на диагностика и да разрешим проблема ... ако някой има желание мога да разкажа подробно за проблема тук или на ЛС
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)