09-04-2014, 05:28 PM
ivopifa Wrote:Колега, не ти трябва нищо допълнително за да провериш компа за регистрирани грешки. Достатъчно е колата да е на контакт, да включиш куплунга в някое от гнездата А1-А6 или В1-В6, да натиснеш за кратко бутона и да наблюдаваш миганията на светодиода. Кодовете се изобразяват като три групи мигания с кратки интервали между тях. Ето списък с възможните грешки от всички гнезда на диагностичната конзола:Мерси за обеснението колега тези неща ги знам от аутодатата,но ми се искаше да видя живи данни ако е възможно.
ftp://212.233.201.6/Volvo%20850/850_DTC.doc
Примерно: куплунга е в А6; натискаш за кратко бутона и го пускаш; следват две мигания - интервал - две мигания - интервал - четири мигания - това е грешка 2-2-4 (проблем със сигнала от температурния сензор на охлаждането).
Най-добре е ако навсякъде имаш 1-1-1 - липса на грешки.
Кодовете се четат с поредни натискания, т.е. след като прочетеш първия код (освен ако не е 1-1-1), натискаш повторно за да прочетеш следващия и така докато започнат да се повтарят.
Процедурата по изчистването на грешките е следната: прочиташ всички грешки, докато започнат да се повтарят. Натискаш и задържаш бутона за минимум 5 секунди. Изключваш от контакт, включваш и отново проверяваш за грешки. Трябва да излезе код 1-1-1. Добре е след няколко километра пак да провериш за грешки и ако са се появили, да ползваш списъка за търсене на причината и отстраняване на проблема.
По описания начин се четат и чистят грешките на всяко гнездо от конзолата.
На някои от гнездата може да нямаш никакви кодове, ако колата няма съответния модул. Примерно аз нямам автоматична скоростна кутия, трип-компютър на таблото и круиз-контрол, съответно на А1, А7 и В2 нямам никакви кодове.
Успех!