The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля за малко помощ, парното духа само студено!?!

#41
incheto Wrote:...НЕ си купувайте транзистора от МПф - твърде скъп е, а и е най обикновен който се използва и за други модели коли , а и може даже да се намери в "соц" магазинн за електрически джаджи Smile и струва...

Колега - нещо много си се объркал ! :roll:
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#42
incheto Wrote:...НЕ си купувайте транзистора от МПф - твърде скъп е, а и е най обикновен който се използва и за други модели коли , а и може даже да се намери в "соц" магазинн за електрически джаджи Smile и струва...

Колега - нещо много си се объркал ! :roll:
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#43
Pepeto Wrote:Привет
при мен се появи проблем с вентилатора на парното (не трагва въобще), дали не е свързано с термостата. В М.П. ми искат 150лв. за диагностока на климатична система. не е ли множко.

Не мисля че е свързано с термостата, най-вероятно е проблема да електрически. Според мен или моторчето е сдало багажа или регулатора на оборотите. Иначе тия от Мото Пфое са се попрестарали с тая цена. На мен ми взеха 50лв. за пълна диагностика в края на миналата година.
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#44
Pepeto Wrote:Привет
при мен се появи проблем с вентилатора на парното (не трагва въобще), дали не е свързано с термостата. В М.П. ми искат 150лв. за диагностока на климатична система. не е ли множко.

Не мисля че е свързано с термостата, най-вероятно е проблема да електрически. Според мен или моторчето е сдало багажа или регулатора на оборотите. Иначе тия от Мото Пфое са се попрестарали с тая цена. На мен ми взеха 50лв. за пълна диагностика в края на миналата година.
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#45
Няма такъв филм - 150 лв за диагностика на климатик в Мото-Пфое! норматива е 30 минути, при цена 45 лв. на час. това без ремонти...

Между другото ако проблема ви е в конзолата за управление на климатика и парното, правете си я в МПФ, защото дори да я купите от друго място след това трябва да се калибрира иначе компа не може да разбере крайно отворено и крайно затворено положение на клапата. А май че в МПФ е едно от малкото месдта дето могат да го направят.

И механиците им работят супер....
Reply

#46
Няма такъв филм - 150 лв за диагностика на климатик в Мото-Пфое! норматива е 30 минути, при цена 45 лв. на час. това без ремонти...

Между другото ако проблема ви е в конзолата за управление на климатика и парното, правете си я в МПФ, защото дори да я купите от друго място след това трябва да се калибрира иначе компа не може да разбере крайно отворено и крайно затворено положение на клапата. А май че в МПФ е едно от малкото месдта дето могат да го направят.

И механиците им работят супер....
Reply

#47
Biso Wrote:.... исках да си пусна топло, но уви духаше само студено. ...... Двата индикатора (този на клапата за въздух от купето /въшно и на климатика за изключено) започнаха да мигат около 30 секунди и загаснаха. И после пак студ .....

Да добавя малко инфо в цифри по проблема (за Варна). Тъй като съм се наслушал във форума за отрицателни отзиви за МФ, първо се отбих в Импас56. Там ми казаха да оставя колата, но не се знаеше колко ще струва ремонта - от 100 до 500 лв. Не можаха да ми кажат дори колко ще струва да отворят таблото и да ми свалят моторчето на клапата. Същата работа ми казаха и в Бош - там пък можело само за труд да надхвърли 100лв, отделно диагностиката!!! Викам си "Ще мажа сърцето с вазелин (който не знае вица - да пита) и заминавам за МФ". Абе културна работа.... "Диагностиката е час-час и половина, ще ви струва 67лв". Викам "Да ми кажете моторчето колко струва?" Човека от "Рез.части" отвори компютъра и каза - "Горното моторче е 93лв, долното е 192лв, 2 седмици доставка от Швеция, смяната е към 80лв". Диагностиката показа, че проблема е в горното моторче, платих диагностиката и моторчето и сега чакам доставка - оригиналдъ от Швеция.
Отделно при приемането ми прегледаха колата от долу - няква вертикална щанга имало с износени тампони. А предния ден ми каза друг майстор, че проблемните тампони са на регулиращата щанга. Да не би да е едно и също, знае ли някой?
Reply

#48
niki_sap Wrote:Както споменах и в друга тема изведнъж разхода на бензин ми скочи рязко и имам подозрения за термостата.
Карах на извънградско тези дни. Като се има предвид, че температурите бяха доста ниски, искам да попитам каква трябва да е нормаланата температура на колата. Карал съм с 60-90 км/ч. и температурата беше около 65 градуса (аз не съм със стрелка - дава ми го направо в градуси). Това нормално ли е?
Парното не искаше да направи баня в колата - верно и че не беше съвсем студено, но имам чувството, че не затопляше достатъчно. Разход - при нормален 13 сега е над 15, при нормален 7,5 - 8 на извънградско сега е 11.
Та въпроса ми е дали да сменям термостата и ако да колко е нормално да струва + смяната.
Колата е С40, 2.0 бензин.
Ти за 1-ви път ли караш кола,приятел?Как 65 градуса ще ти държи,тва сие студен двигател.Трябва да е около 90 градуса водата на двигателя(без значение с колко караш,лято или зима),това е оптимална работна температура, при която има по-добро изгаряне по -нисък разход и т.н...... проблема ти е в термостата.
волво С40 97' 1.8 122 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)