1200-1300 ми се струват малко, може би искат толкова само за труда, а освен това трябва да купиш табло, мисля че се сменяше и кормилна рейка, преместването на педалите също е пари, абе 1200 ми се струва евтино за такава процедура, като за начало поразпитай какво се прави(сменя) и после питай колко струват частите, таблото предполагам че е поне 200-300 лева кормилната рейка пак енякъде толкова(ако се сменя де), абе има си инвестиций и време за хабене.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
1200-1300 ми се струват малко, може би искат толкова само за труда, а освен това трябва да купиш табло, мисля че се сменяше и кормилна рейка, преместването на педалите също е пари, абе 1200 ми се струва евтино за такава процедура, като за начало поразпитай какво се прави(сменя) и после питай колко струват частите, таблото предполагам че е поне 200-300 лева кормилната рейка пак енякъде толкова(ако се сменя де), абе има си инвестиций и време за хабене.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Малко опит от моя страна. Беше отдавна, но все пак. През 1990 г. имах възможност да си взема кола от Кипър. Разбира се с десен волан. Проверих колко ще ми струва обръщането на волана там - 1000 кипърски лири (тогава около 2000 US долара). Отказах се от покупката. Така че съм склонен да вярвам, че сумата от около 1200-1300 лв. според мен не е реална. Но наистина трябва да се провери.
Колкото до шофирането (карах такава кола у нас миналата година около 2 седмици) - според мен най-проблемната ситуация ще ти е при изпреварване. Не дай си боже да има товарен ав-л или някои влекач с ремарке пред теб... Знаеш ли какво изнасяне ще трябва да направиш в ляво, ако си сам в колата?! А ако отсреща идва някой забързал се... .
Аз лично бих си обърнал волана (ако ме устройва цената по обръщането) иначе не бих взел такава кола.
Малко опит от моя страна. Беше отдавна, но все пак. През 1990 г. имах възможност да си взема кола от Кипър. Разбира се с десен волан. Проверих колко ще ми струва обръщането на волана там - 1000 кипърски лири (тогава около 2000 US долара). Отказах се от покупката. Така че съм склонен да вярвам, че сумата от около 1200-1300 лв. според мен не е реална. Но наистина трябва да се провери.
Колкото до шофирането (карах такава кола у нас миналата година около 2 седмици) - според мен най-проблемната ситуация ще ти е при изпреварване. Не дай си боже да има товарен ав-л или някои влекач с ремарке пред теб... Знаеш ли какво изнасяне ще трябва да направиш в ляво, ако си сам в колата?! А ако отсреща идва някой забързал се... .
Аз лично бих си обърнал волана (ако ме устройва цената по обръщането) иначе не бих взел такава кола.
На връщане от Пловдивската среща на 14.10 карах колата на Crimble, която е с десен волан и бих казал че не е кой знае колко по различно.
Когато си зад камион е много кофти, но през останалото време не е проблем. По магистралата ми беше доста напрегнато щото аз имам склонност там да карам в най-лявата лента и да се прибирам в дясно само когато има някой зад мен и там нямах точно представа къде е другя край на колата и да не взема да се кача на мантинелата.
За паркиране мисля че даже е по-удобно.
На връщане от Пловдивската среща на 14.10 карах колата на Crimble, която е с десен волан и бих казал че не е кой знае колко по различно.
Когато си зад камион е много кофти, но през останалото време не е проблем. По магистралата ми беше доста напрегнато щото аз имам склонност там да карам в най-лявата лента и да се прибирам в дясно само когато има някой зад мен и там нямах точно представа къде е другя край на колата и да не взема да се кача на мантинелата.
За паркиране мисля че даже е по-удобно.
оффф не знам хора, много се чудя. един казва "свиква се няма проблеми", друг казва "не си е работа десен волан"..... и аз се обърках. И другото, което ме интересува е, дали всмукателните тръби на волво с40 99г турбо инжекцион са метални или платмасови
оффф не знам хора, много се чудя. един казва "свиква се няма проблеми", друг казва "не си е работа десен волан"..... и аз се обърках. И другото, което ме интересува е, дали всмукателните тръби на волво с40 99г турбо инжекцион са метални или платмасови