Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
[quote="watcher"]
:?: Някой има ли представа по какъв начин се свалят последните две подгряващи свещи на 440 1.9TD? (от ляво, зад горивната помпa?[quote]
Трудно! :x
Противно!
Я вземи махни всички тръбички за дюзите, после се снабди с ключе 12 звездогаечно и лула, ключе 8 за кабелчетата за подгрев / на някой коли е с 10/ и си мисля , че с много търпение ще се справиш!
Ако не ти се занимава иди на майстор , но като професионален "доктор" по тази част те съветвам да гледаш внимателно човека в ръцете - стават сакатлъци, ако ме разбираш.....
Дерзай, дано имаш късмет!
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
[quote="watcher"]
:?: Някой има ли представа по какъв начин се свалят последните две подгряващи свещи на 440 1.9TD? (от ляво, зад горивната помпa?[quote]
Трудно! :x
Противно!
Я вземи махни всички тръбички за дюзите, после се снабди с ключе 12 звездогаечно и лула, ключе 8 за кабелчетата за подгрев / на някой коли е с 10/ и си мисля , че с много търпение ще се справиш!
Ако не ти се занимава иди на майстор , но като професионален "доктор" по тази част те съветвам да гледаш внимателно човека в ръцете - стават сакатлъци, ако ме разбираш.....
Дерзай, дано имаш късмет!
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Пръскай с всякави препарати за развиване на клеясали болтове(гас за горене върши чудесна работа), понеже може да са запекли и да се скъсат докато ги развиваш и тогава ще трябва да сваляш главата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Пръскай с всякави препарати за развиване на клеясали болтове(гас за горене върши чудесна работа), понеже може да са запекли и да се скъсат докато ги развиваш и тогава ще трябва да сваляш главата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
mevdo Wrote:Трудно! :x
Противно!
...
Ако не ти се занимава иди на майстор , но като професионален "доктор" по тази част те съветвам да гледаш внимателно човека в ръцете - стават сакатлъци, ако ме разбираш.....
Е точно затова тръгнах да си ги сменям сам! :lol:
А тия "тъбички за дюзите" как да ги разкарам? (метални са и ме притеснява, че невнимателно огъване може да ги спраска). А и ако ги отвия откъм дюзите няма ли опасност да прецакам нещо (напр. компресия) ?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
mevdo Wrote:Трудно! :x
Противно!
...
Ако не ти се занимава иди на майстор , но като професионален "доктор" по тази част те съветвам да гледаш внимателно човека в ръцете - стават сакатлъци, ако ме разбираш.....
Е точно затова тръгнах да си ги сменям сам! :lol:
А тия "тъбички за дюзите" как да ги разкарам? (метални са и ме притеснява, че невнимателно огъване може да ги спраска). А и ако ги отвия откъм дюзите няма ли опасност да прецакам нещо (напр. компресия) ?
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Няма опасност за компресия.. свали ги комплект - както са си и четирите без да ги огъваш или усукваш
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Няма опасност за компресия.. свали ги комплект - както са си и четирите без да ги огъваш или усукваш
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Слушай Мевдо и Пангев.
Мевдо ти е казал най точно как се прави.
Така беше и при мене, последните няма никакъв достъп.
Сменяш всичките както ти казва Бат Бойко, а здравите за резерва.
Бошовите изкарват доста. Те се за предпочитане. Гледай да са истинските - френски. Имат си холограма, номера и какво ли не за оригиналност.
С такива съм изминал до сега ~80 000км, като само 2бр. бяха заминали.
Сменяй и дерзай.
Сега паля от раз. Не се замисля колата грам. А преди от 6-7-8 път може да запали, и то трудно!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Слушай Мевдо и Пангев.
Мевдо ти е казал най точно как се прави.
Така беше и при мене, последните няма никакъв достъп.
Сменяш всичките както ти казва Бат Бойко, а здравите за резерва.
Бошовите изкарват доста. Те се за предпочитане. Гледай да са истинските - френски. Имат си холограма, номера и какво ли не за оригиналност.
С такива съм изминал до сега ~80 000км, като само 2бр. бяха заминали.
Сменяй и дерзай.
Сега паля от раз. Не се замисля колата грам. А преди от 6-7-8 път може да запали, и то трудно!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
|