05-29-2008, 11:27 AM
Благодарш за отговорите. Естетсвено проблема с оборотите се оказа, че не е от катализатора, а най-вероятно от някакъв клапън за свободен ход, та след 10 дни като им го докарали щели да проверят. Почти бях сигурен, че проблема не е от катализатора защото този проблем го имах преди да избият катализатора...
А лампата за ламбда сондата изгасна след като изчистиха грешките и повече не е светвала (от вчера до днес :lol: ).
А колата когато не е с включен климатик си върви като пушка и изобщо не дава вид да и дреме за катализатора.
Така че ще изчакам да видя какво ще стане като сменят този клапан за празен ход и тогава ще му мисля.
Но е сигурно, че нов катализатор от МП няма да купя.
А лампата за ламбда сондата изгасна след като изчистиха грешките и повече не е светвала (от вчера до днес :lol: ).
А колата когато не е с включен климатик си върви като пушка и изобщо не дава вид да и дреме за катализатора.
Така че ще изчакам да видя какво ще стане като сменят този клапан за празен ход и тогава ще му мисля.
Но е сигурно, че нов катализатор от МП няма да купя.
Volvo V40, 2000, 1.8, 16V