11-17-2006, 07:05 PM
ico850 Wrote:Вижте сега не знам как е при вас, но при моята 850-ка това е супер лесно датчика се хваща само с едно болтче и се сваля без проблем, та значи сваляш датчика избърсваш го с един парцал, напъхваш парцала в дупката на датчика хубаво даже го натискаш с някаква отвертка и завърташ диска няколко пъти наляво-надясно и проблема ти е решен. Цялата процедура отнема по около 10мин. на колело няма нищо сложно.
и при мен на 850 изглежда лесно но след развиване на винтчето, пръскане със ВД40 чакане и накрая бой с чука по датчика той не излезе а започна да се подбива. свалих задинте дискове и го почистих откъм зъбния венец - не помогна. Просто проблема май не е в датчика поне в 2 сервиза и мериха датчиците със мултицет и то чак при компютерчето демек всички кабели по линията са премерени. Нищо че ЕКУ-то на спирачките го отчита като повреден. За 850 специално моя модел след 96 самия компютър дефектира често. Ако ви е интересно погледнете:
http://www.volvo850.ru/sdelay/abs.htm
-Oly-