The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тресене на пистовия ремък

#61
Преди два дни си взех автомобила от сервиза и да ви кажа, че с тази ролка, ремъка има съвсем друга работа, също така и двигателя се подобри значително след цялостното обслужване.... направо ме учудва Big Grin
d4192t 1998
Reply

#62
Колеги здравейте и весела коледа Smile

От скоро Volvo-то почна да скърца, та реших да разбера какъв е проблемът.Очевидно става въпрос за пистовия ремък и симптомите ми са идентични с вашите - ремъка минава 1 писта назад към двигателя.Това го виждам на демпферната шайба, както и на хидравличната помпа.Ремъка е сменян преди около 2000 км + амортисьорчето, дето обтяга ремъка.Въпросната хидравлична помпа имаше съвсем лек аксиален луфт - предположих,че е от нея.Смених я с друга...но резултатът беше същия (благодарности на metallista).Два - три пъти намествах ремъка, но при по продължително завиване проблемът се появява отново.Може и да е просто случайност и да не е свързано със завиването.Новото обтяжно амортисьорче е с около 1 см по-късо от това, което беше на колата преди обслужването, но 2000 км нямаше никакви ядове с него.(старото започна да се огъва във всички посоки, това наложи замяната му)
Шайбата на коляновия вал изглежда в добро състояние,видимо няма биене и гумата по средата ми се струва ОК.

Някакви идеи какво да го правя?

Весела нова година на всички Smile

п.п. Ролката на алтернатора си е обикновена.
Чл. 130 от ЗДвП
- Когато няма други ограничения, водачът на автомобил от категория “В” при движение в населено място не трябва да превишава 50 км/ч.!

Толкова ли е трудно?!
Reply

#63
Който има проблеми с тресене излизане на писти навън сменява ролката на алтернатора (динамото) цените варират 110-130лв зависи как я намери и кола заспива аз скъсах 2 ремъка докато прежалих 108лв с отстъпката за тая скапана ролка Wink
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#64
Ролката се сменя, ако има тресене или "припляскване" на пистовия ремък. Колегата казва, че няма такъв проблем.
Проблема ти, колега, е в амортисьорчето. По- късо амортисьорче, означава недобро обтягане на ремъка и съответно при натоварване на хидравличната помпа в крайно ляво- дясно положение ремъка започва да приплъзва и скърца върху демпферната шайба на коляновия вал. И в един момент прескача каналите на шайбата.
Съвета ми е да си купиш амортисьорче с оригиналната дължина и задължително обтягай до КРАЙНО положение ремъка. Излизането на ремъка със сигурност ще спре.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#65
И така, бяха сменени: амортисьорчето,планката му,демпферна шайба на колянов вал, паразитна ролка на писов ремък...и ремък.Резълтатът е 0(зеро).Ясно,че ще трябва да се купува freewheel-а за алтернатора, НО...как така до сега 200 000 км не е имало проблем без тази ролка и дали от дци-тата става алтернатора?(те май са с такава ролка, да си купя направо алтернатор).
Лека вечер Smile
Чл. 130 от ЗДвП
- Когато няма други ограничения, водачът на автомобил от категория “В” при движение в населено място не трябва да превишава 50 км/ч.!

Толкова ли е трудно?!
Reply

#66
А амортисьорчето, което си сложил с оригиналната дължина ли е? Виж ми мнението по- горе. С по- късо амортисьорче нищо не си направил...
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#67
Сменено е с ново - каквото трябва да бъде...никакъв резултат за жалост.Най-странното е, че ремъка не тресе кой знае колко...даже хич.Просто си злиза от шайбата на коляновия вал след 3-4 км каране Sad
Чл. 130 от ЗДвП
- Когато няма други ограничения, водачът на автомобил от категория “В” при движение в населено място не трябва да превишава 50 км/ч.!

Толкова ли е трудно?!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)