Posts: 1,118
Threads: 25
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Ролката се сменя, ако има тресене или "припляскване" на пистовия ремък. Колегата казва, че няма такъв проблем.
Проблема ти, колега, е в амортисьорчето. По- късо амортисьорче, означава недобро обтягане на ремъка и съответно при натоварване на хидравличната помпа в крайно ляво- дясно положение ремъка започва да приплъзва и скърца върху демпферната шайба на коляновия вал. И в един момент прескача каналите на шайбата.
Съвета ми е да си купиш амортисьорче с оригиналната дължина и задължително обтягай до КРАЙНО положение ремъка. Излизането на ремъка със сигурност ще спре.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]
VOLVO V40 1,9TD 1997г VIOLET METALIC