Posts: 22
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Тествах разхода - ходих до Габрово и ми даде около 12,5 литра на 100км. Малко повече е от преди, но трябва да се вземе под внимание, че на магистралата не съм слизал под 130км/ч а от Ябланица до Габрово - само в населените места съм падал под 110км/ч - така че ми се струва горе долу добре.
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Зле е, аз имах рекорден разход - 10 извънградско с леко ръчка само като ми беше все още развален изпарителя, иначе със здрав над 8 извън града не съм стигал, рекорда за най нисък беше още като купих колата и пътувах с непозната кола нощем за Варна и много ме беше страх да не би майстора на огледа да не е видял нещо и да се отрепя някъде - 6 до 6.5 някъде, но 90км/ч беше максимумът...
Няма начин да харчи толкова и всичко да е наред, по пътя на логиката щом гасне или смъква оборотите при подаване на газ би трябвало прекалено да се обогатява сместа, при мен сега, когато всичко ми е наред( та да не повярваш чак и принудителния празен ход на газ) се случва рядко да подам на 1-ва твърде много газ при около 1000об/мин и отпуснат съединител и колата глъхне за 2 сек, след това изведнъж дърпа здраво...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Зле е, аз имах рекорден разход - 10 извънградско с леко ръчка само като ми беше все още развален изпарителя, иначе със здрав над 8 извън града не съм стигал, рекорда за най нисък беше още като купих колата и пътувах с непозната кола нощем за Варна и много ме беше страх да не би майстора на огледа да не е видял нещо и да се отрепя някъде - 6 до 6.5 някъде, но 90км/ч беше максимумът...
Няма начин да харчи толкова и всичко да е наред, по пътя на логиката щом гасне или смъква оборотите при подаване на газ би трябвало прекалено да се обогатява сместа, при мен сега, когато всичко ми е наред( та да не повярваш чак и принудителния празен ход на газ) се случва рядко да подам на 1-ва твърде много газ при около 1000об/мин и отпуснат съединител и колата глъхне за 2 сек, след това изведнъж дърпа здраво...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 22
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Ясно. И аз така реших, че не може да гори толкова много на извънградско, но пък от друга страна в момента нямам проблем с оборотите - при тръгване се държи като при тебе - на около 1000 оборота съвсем малко глъхе и след това набира. Освен това за прекалено богата смес ми говори и това, че когато колата се движи съвсем бавно и сложа 2-ра за да потегля ако натисна газта повечко леко се дави и не иска да поеме, но като я пусна малко веднага си поема. Абе ясно е, че без майстор няма да мине, но вече ми писна от "пишман" майстори - не само за газта ами като цяло, не ми е за парите толкова, колкото че нищо не правят.... Хайде пак ще се обаждам като има развитие.
Posts: 22
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Ясно. И аз така реших, че не може да гори толкова много на извънградско, но пък от друга страна в момента нямам проблем с оборотите - при тръгване се държи като при тебе - на около 1000 оборота съвсем малко глъхе и след това набира. Освен това за прекалено богата смес ми говори и това, че когато колата се движи съвсем бавно и сложа 2-ра за да потегля ако натисна газта повечко леко се дави и не иска да поеме, но като я пусна малко веднага си поема. Абе ясно е, че без майстор няма да мине, но вече ми писна от "пишман" майстори - не само за газта ами като цяло, не ми е за парите толкова, колкото че нищо не правят.... Хайде пак ще се обаждам като има развитие.
Posts: 286
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
12 извънградско е УЖАСНО много!!!Аз сега като ходих до морето и насам натам ми даде 8.2, което според мен е разумен разход за двигател 1.8 МИ :lol:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Posts: 286
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
12 извънградско е УЖАСНО много!!!Аз сега като ходих до морето и насам натам ми даде 8.2, което според мен е разумен разход за двигател 1.8 МИ :lol:
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Posts: 22
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
ves_o Wrote:12 извънградско е УЖАСНО много!!!Аз сега като ходих до морето и насам натам ми даде 8.2, което според мен е разумен разход за двигател 1.8 МИ :lol:
Да - така е, но като се има предвид, че сам настройвах уредбата , а преди това не съм го правил Преди да я пипам ми даваше около 9 на дълго, обаче имах по-горе описаните проблеми.
Posts: 22
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
ves_o Wrote:12 извънградско е УЖАСНО много!!!Аз сега като ходих до морето и насам натам ми даде 8.2, което според мен е разумен разход за двигател 1.8 МИ :lol:
Да - така е, но като се има предвид, че сам настройвах уредбата , а преди това не съм го правил Преди да я пипам ми даваше около 9 на дълго, обаче имах по-горе описаните проблеми.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
И аз съм със същия проблем, на градско мидава по 16 ама си мислех че ми е от тежкия крак обаче сега като ходих на море на дълго ми даде 10-11, а повече от 140 не съм вдигал и то само за малко предимно с около 100-120 съм карал, та тогава разбрах че може би и моята трябва да се погледне, но моята кола като я видят и само ми вдигат оборотите като паднат малко и толкова, аман вече от майстори :-(
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|