The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
мултилинк vs. цял мост

#11
Понеже тук има една 9-ка полар B200FT, блъсната странично, човека иска около 1000 лв за нея и отдавна и се точа
да я взема за части. Бях писал за нея, мотора и е здрав, както и много други работи.
Не знам дали тази цена която и искат е голяма или не, но определено има какво да се вземе от нея..
Reply

#12
Понеже тук има една 9-ка полар B200FT, блъсната странично, човека иска около 1000 лв за нея и отдавна и се точа
да я взема за части. Бях писал за нея, мотора и е здрав, както и много други работи.
Не знам дали тази цена която и искат е голяма или не, но определено има какво да се вземе от нея..
Reply

#13
аэ имам 740 и е с цял мост а съм карал и мултилинк
при целия мост проблема е че е едното колело влияе пряко на поведението на другото
при висока скорост в эавой с леки неравности по пътя эадницата неслуша и колата се контролира трудно
случи ми се да скъсам болта на носача и цялата эадна ос се иэмести и ефекта беше " эавой с мотокар"
ако колата беше с мултилинк проблема щеше да остане само в пострадалото колело и нямаше эавие иэцяло и стабилността и щеше да се эапаэи поне на 70%
ЛИЧНО ЭА МЕН МУЛТИЛИНК Е ПО ДОБРО ОКАЧВАНЕ
Reply

#14
аэ имам 740 и е с цял мост а съм карал и мултилинк
при целия мост проблема е че е едното колело влияе пряко на поведението на другото
при висока скорост в эавой с леки неравности по пътя эадницата неслуша и колата се контролира трудно
случи ми се да скъсам болта на носача и цялата эадна ос се иэмести и ефекта беше " эавой с мотокар"
ако колата беше с мултилинк проблема щеше да остане само в пострадалото колело и нямаше эавие иэцяло и стабилността и щеше да се эапаэи поне на 70%
ЛИЧНО ЭА МЕН МУЛТИЛИНК Е ПО ДОБРО ОКАЧВАНЕ
Reply

#15
Няма спор, че независимото окачване е по-добро. Оставаше и да е обратното - хем да е по-скъпо, хем да е по-скапано. И наистина, няма смисъл, на кола с Мултилинк зорлем да й се слага цял заден мост, но ако се стигне до ремонт, не се знае кое ще излезне по-евтино - ремонтът или преминаването на варианта с целия мост.

А за 1000лв., май си струва да се вземе едно ударено Волво, за части, стига да има къде да се съхранява. А онова е със скоростна кутия M90, която е много по-хубва от M46. Ама смяната на скоростната кутия ще доведе до смяна на кардана, а от там - пак стигаме до задния мост :-)

При смяната на M46, с M90 е хубаво да се сменят и маховикът, съединителят и притискателният диск, иначе ще стане по-сложно, защото опашките на двете кутии са различни. Въпреки, че аз лично не съм привърженик на този тип маховици, които се слагат комплект с M90.
Reply

#16
Няма спор, че независимото окачване е по-добро. Оставаше и да е обратното - хем да е по-скъпо, хем да е по-скапано. И наистина, няма смисъл, на кола с Мултилинк зорлем да й се слага цял заден мост, но ако се стигне до ремонт, не се знае кое ще излезне по-евтино - ремонтът или преминаването на варианта с целия мост.

А за 1000лв., май си струва да се вземе едно ударено Волво, за части, стига да има къде да се съхранява. А онова е със скоростна кутия M90, която е много по-хубва от M46. Ама смяната на скоростната кутия ще доведе до смяна на кардана, а от там - пак стигаме до задния мост :-)

При смяната на M46, с M90 е хубаво да се сменят и маховикът, съединителят и притискателният диск, иначе ще стане по-сложно, защото опашките на двете кутии са различни. Въпреки, че аз лично не съм привърженик на този тип маховици, които се слагат комплект с M90.
Reply

#17
Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.
Reply

#18
Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.
Reply

#19
ipdown Wrote:Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.

Като се замислиш, 1000 лева не са нищо. То само турбото му струва толкова. Проблемът е, че това е една голяма купчина ламарина, която освен това е смачкана и не изглежда особено естетично и, която трябва някъде да я съхраняваш.

Ние си имаме един такъв паметник в нашето семейство, който, не стига че заема единственото паркомясто в двора, ами загрозява цялата обстановка. А цялата тая гадория действа като магнит за всевъзможни боклуци, които стоят в нея и около нея, вместо да бъдат изхвърлени. Става въпрос за старото Волво 740, което след като беше злополучно застигнато от една Вектра, се наложи да бъде пенсионирано, поради инвалидност.
Reply

#20
ipdown Wrote:Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.

Като се замислиш, 1000 лева не са нищо. То само турбото му струва толкова. Проблемът е, че това е една голяма купчина ламарина, която освен това е смачкана и не изглежда особено естетично и, която трябва някъде да я съхраняваш.

Ние си имаме един такъв паметник в нашето семейство, който, не стига че заема единственото паркомясто в двора, ами загрозява цялата обстановка. А цялата тая гадория действа като магнит за всевъзможни боклуци, които стоят в нея и около нея, вместо да бъдат изхвърлени. Става въпрос за старото Волво 740, което след като беше злополучно застигнато от една Вектра, се наложи да бъде пенсионирано, поради инвалидност.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)