Понеже тук има една 9-ка полар B200FT, блъсната странично, човека иска около 1000 лв за нея и отдавна и се точа
да я взема за части. Бях писал за нея, мотора и е здрав, както и много други работи.
Не знам дали тази цена която и искат е голяма или не, но определено има какво да се вземе от нея..
Понеже тук има една 9-ка полар B200FT, блъсната странично, човека иска около 1000 лв за нея и отдавна и се точа
да я взема за части. Бях писал за нея, мотора и е здрав, както и много други работи.
Не знам дали тази цена която и искат е голяма или не, но определено има какво да се вземе от нея..
аэ имам 740 и е с цял мост а съм карал и мултилинк
при целия мост проблема е че е едното колело влияе пряко на поведението на другото
при висока скорост в эавой с леки неравности по пътя эадницата неслуша и колата се контролира трудно
случи ми се да скъсам болта на носача и цялата эадна ос се иэмести и ефекта беше " эавой с мотокар"
ако колата беше с мултилинк проблема щеше да остане само в пострадалото колело и нямаше эавие иэцяло и стабилността и щеше да се эапаэи поне на 70%
ЛИЧНО ЭА МЕН МУЛТИЛИНК Е ПО ДОБРО ОКАЧВАНЕ
аэ имам 740 и е с цял мост а съм карал и мултилинк
при целия мост проблема е че е едното колело влияе пряко на поведението на другото
при висока скорост в эавой с леки неравности по пътя эадницата неслуша и колата се контролира трудно
случи ми се да скъсам болта на носача и цялата эадна ос се иэмести и ефекта беше " эавой с мотокар"
ако колата беше с мултилинк проблема щеше да остане само в пострадалото колело и нямаше эавие иэцяло и стабилността и щеше да се эапаэи поне на 70%
ЛИЧНО ЭА МЕН МУЛТИЛИНК Е ПО ДОБРО ОКАЧВАНЕ
Няма спор, че независимото окачване е по-добро. Оставаше и да е обратното - хем да е по-скъпо, хем да е по-скапано. И наистина, няма смисъл, на кола с Мултилинк зорлем да й се слага цял заден мост, но ако се стигне до ремонт, не се знае кое ще излезне по-евтино - ремонтът или преминаването на варианта с целия мост.
А за 1000лв., май си струва да се вземе едно ударено Волво, за части, стига да има къде да се съхранява. А онова е със скоростна кутия M90, която е много по-хубва от M46. Ама смяната на скоростната кутия ще доведе до смяна на кардана, а от там - пак стигаме до задния мост :-)
При смяната на M46, с M90 е хубаво да се сменят и маховикът, съединителят и притискателният диск, иначе ще стане по-сложно, защото опашките на двете кутии са различни. Въпреки, че аз лично не съм привърженик на този тип маховици, които се слагат комплект с M90.
Няма спор, че независимото окачване е по-добро. Оставаше и да е обратното - хем да е по-скъпо, хем да е по-скапано. И наистина, няма смисъл, на кола с Мултилинк зорлем да й се слага цял заден мост, но ако се стигне до ремонт, не се знае кое ще излезне по-евтино - ремонтът или преминаването на варианта с целия мост.
А за 1000лв., май си струва да се вземе едно ударено Волво, за части, стига да има къде да се съхранява. А онова е със скоростна кутия M90, която е много по-хубва от M46. Ама смяната на скоростната кутия ще доведе до смяна на кардана, а от там - пак стигаме до задния мост :-)
При смяната на M46, с M90 е хубаво да се сменят и маховикът, съединителят и притискателният диск, иначе ще стане по-сложно, защото опашките на двете кутии са различни. Въпреки, че аз лично не съм привърженик на този тип маховици, които се слагат комплект с M90.
Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.
Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.
ipdown Wrote:Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.
Като се замислиш, 1000 лева не са нищо. То само турбото му струва толкова. Проблемът е, че това е една голяма купчина ламарина, която освен това е смачкана и не изглежда особено естетично и, която трябва някъде да я съхраняваш.
Ние си имаме един такъв паметник в нашето семейство, който, не стига че заема единственото паркомясто в двора, ами загрозява цялата обстановка. А цялата тая гадория действа като магнит за всевъзможни боклуци, които стоят в нея и около нея, вместо да бъдат изхвърлени. Става въпрос за старото Волво 740, което след като беше злополучно застигнато от една Вектра, се наложи да бъде пенсионирано, поради инвалидност.
ipdown Wrote:Ами да, това ще стане само ако се стигне до ремонт.
Нямам нищо против да сложа M90 кутия и да сменя всичко назад.
А вземайки блъснатото волво ще имам и цял работещ 8 клапанов двигател в резерва.
Като се замислиш, 1000 лева не са нищо. То само турбото му струва толкова. Проблемът е, че това е една голяма купчина ламарина, която освен това е смачкана и не изглежда особено естетично и, която трябва някъде да я съхраняваш.
Ние си имаме един такъв паметник в нашето семейство, който, не стига че заема единственото паркомясто в двора, ами загрозява цялата обстановка. А цялата тая гадория действа като магнит за всевъзможни боклуци, които стоят в нея и около нея, вместо да бъдат изхвърлени. Става въпрос за старото Волво 740, което след като беше злополучно застигнато от една Вектра, се наложи да бъде пенсионирано, поради инвалидност.