03-10-2011, 07:10 PM
Сега рових пак под капака, и замерих съпротивление на кабелите : 1.04; 1,42; 1,65; 1,72 като бях сложил мултицета на 20 килоома. Иначе лулите не са стопени.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Високоволтови кабели-V40 ?!?
|
03-10-2011, 07:10 PM
Сега рових пак под капака, и замерих съпротивление на кабелите : 1.04; 1,42; 1,65; 1,72 като бях сложил мултицета на 20 килоома. Иначе лулите не са стопени.
03-10-2011, 09:05 PM
Явно са си около 1 килоом. По принцип най-често се развалят връзките между кабела и кабелната обувка или се къса изолацията. Преноса по кабела е на магнитно поле, съпровтивлението е без значение, то служи само за нмаляване на смущенията. Хубавите кабели са намотки около сърцевина - най малко смущения и еднородно магнитно поле. Най- лошите ментета са обикновена жица със съпротивление в лулите - внасят големи смущения в електрониката на колата. Повечето евтини комплекти са графитна сърцевина и силиконова изолация. Най големият проблем при тях е връзката към обувките - с времето обувката кородира и се влошава тази връзка. Повечето оригинални кабели вграждани в колите от завода са такива и изкарват около 150 000 км.
Тук са обяснени подробно нещата - за съжаление кабелите на тази фирма са безобрано скъпи. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
03-10-2011, 11:32 PM
Грамов, според мене не си рискувай нервите...Купи си оригинални кабели, от тези за първоночално вграждане на "Bougicord"......от Скан-тех миналия юни ги купих, защото единият сдададе багажа...Струваха ми 85 лева....От тогава колата се промени, съвсем друга стана...Пак ти казвам не си заслужава да купуваш по-евтини кабели, мисля цената им е приемлива...В мото пфое ги има, но бяха към 100 лева...
Определено С/В40 са чувствителни на кабели и свещи и това налага да се ползват само тези, които са свързани и интегрирани в системи на на Волво.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m --> Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |