The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Търся някой разбирач да ми прегледа колата?

#11
В такъв случай , ще го намеря ... каквото и да ми коства , мерси.
Волво 850 2.0 20клапана 95г , Хонда ЦБР 1000Ф
Reply

#12
n_markov Wrote:...Ако все пак те дразни или са ти развалени контактите в закоп4аването смело го изкубни това релеSmileуспех....
Като го казваш се надявам, че си запознат дали е зависим еърбека с това реле нали? Предполагам си сигурен, че не е зависим, защото иначе даваш зареден револвер в ръцете на самоубиец.
Нали като изскубне релето ще му работят /не дай боже да се наложи/ еърбеците? Дали пък не работят само при сложени колани. Не е ли по-добре да види къде се губи веригата и да възстанови системата за оповестяване при не поставени колани. То ако не трябваше да се чува че щрака и да свети червено, шведите нямаше да го направят така. Аз не съм сигурен и това са само предположения в името на сигурността. Без лоши чувства. Предполагам си сигурен като даваш съвети. Защото има хора, четящи форуми и приемащи всичко за чиста монета. :roll: Но тук не става въпрос за прегорен кекс, непочистено петно на килима и т.н. "Мааалко" по-сериозно е.
Поздрави!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply

#13
tonyfireman Wrote:
n_markov Wrote:...Ако все пак те дразни или са ти развалени контактите в закоп4аването смело го изкубни това релеSmileуспех....
Като го казваш се надявам, че си запознат дали е зависим еърбека с това реле нали? Предполагам си сигурен, че не е зависим, защото иначе даваш зареден револвер в ръцете на самоубиец.
Нали като изскубне релето ще му работят /не дай боже да се наложи/ еърбеците? Дали пък не работят само при сложени колани. Не е ли по-добре да види къде се губи веригата и да възстанови системата за оповестяване при не поставени колани. То ако не трябваше да се чува че щрака и да свети червено, шведите нямаше да го направят така. Аз не съм сигурен и това са само предположения в името на сигурността. Без лоши чувства. Предполагам си сигурен като даваш съвети. Защото има хора, четящи форуми и приемащи всичко за чиста монета. :roll: Но тук не става въпрос за прегорен кекс, непочистено петно на килима и т.н. "Мааалко" по-сериозно е.
Поздрави!
Абсолютно си прав за пистолета и хората четящи форумити, аз пък съм почти обеден за релето ,довечера ще извада схемата на коланите и прословотото реле(звукова сигнализация) и ако не съм прав официално ще направа изявление.
Reply

#14
Които както иска да кара без колани да го прави на своя отговорност и сигурност.Аз лично винаги карам с колан дори и когато не беше задължително и всички ме базикаха.Относно "щракаштото" реле и мигащите лампи ако някои го дразни да направи това което съм написал по горе.За това да ли има връзка с ербеците моля прочетете си прикачения файл


Attached Files
.pdf   air bag restraint system.pdf (Size: 560.04 KB / Downloads: 73)
Chevrolet Blazer V6 4.3
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)