The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем теч на масло

#11
Днес слет работа ще и дам за душата на тая цедка обаче мисля да сваля и вентилационната кутия да я прегледам и нея .
Reply

#12
Ок,успех и пиши да кажеш как си се справил с проблема. Аз също мисля да сменям филтъра за картерните газове. А и вземи ме добави в твоя скайп, че сумати време се опитвам да се свържа по скайпа с теб.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#13
Няма как да стане със скайпа за момента защото моя компютър изгоря и ползвам служебния във фирмата а шефа недава скаип щото е МУХЛЬО.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#14
Моя мотор течеше от същото място. Делкото е същото само ушите на капачката са под друг ъгъл.
Понеже отварях главата, и се оказа че там няма семеринга (не е предвидено да има) и
уплътняването при мен става с някаква оранжева химия в една тубичка като от паста за зъби.
Нещо като специален силикон, в документацията на волво го водят 'chemical gasket' - демек химическа гарнитура.
Понеже при мен главата е от две части - самата глава с клапаните и частта с разпределителните валове.
Двете половини се уплътняват с тази оранжева химия, както и разни други места.

Иначе делкото се сваля лесно, държи се на две болчета 10мм, и излиза назад цялото.
Добър повод да го почистиш и прегледаш. Мойто беше пълно с мизерии, но като цяло се оказа добре.
Има ос със два зъба които влизат в отвор във вала и се зацепват там. Не може да се сбърка при слагането. Т.е. може - да го завъртиш на 180 градуса, но това само ако наистина не внимаваш. Най-добре сложи първи цилиндър в ГМТ и така го свали и виж дали има или не семеринга. При теб може и да има. На кутията е написано кой кабел за кой цилиндър е, и както е в ГМТ като го свалиш се вижда палеца на разпределителя как е срещу терминала за първи цилиндър. Ако завъртиш оста на 180 градуса пак ще влезе но ще дава искра на 4 вместо на първи. За вентилацията картерните газове - също добра идея да я изчистиш дори и да не е запушена.
Reply

#15
Вчера ме мързеше някяк си и несъм пипал нищо. За днес нема да обещавам а за утре ми предстои ГРОЗДОБЕР :partyman: ::beer::
Reply

#16
Проверих вентилацията на картера и си е наред .
Явно семеринга на делкото си е изпуснал .
Reply

#17
Къде е тая вентилация на картера дизела има ли такова да проверя и аз. Можеш ли да снимаш и да ми покажеш.
Reply

#18
Колега , ще проверя за дизела къде е по блока и ще ти пратя инфо
Reply

#19
http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/Vo...ftSeal.htm
Колега,тук е обяснено подробно.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)