The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да махна ли катализатора на колата?Плюсове и минуси?

#21
volvomimi Wrote:Колега /разсипник/,карай си както те кефи,защото това си си ТИ.Когато е писано да стане нещо -трябва да знаеш ,че то ще стане дори и с 20 км.По техническата част;моя съвет е да продължиш с диагностиката .За компресията -добре,наясно си.
Провери за прехвърлен зъб на ангренажния ремък-много вероятно за твоя -БМВ стил на каране и т.т.Виж налягането на бензиновата помпа ........Сравни данните с оригиналните и ОТГОВОРЪТ ще ти е ясен.Ако си недоволен при положение ,че са верни с завода-ОБЪРКАЛ СИ РЕЙСА ПИЧ.Еми това е.Чао.


Благодаря за разбирането.
Все пак-, какво имаш предвид да продължа с диагностиката-
А за компресията- с очите си видях, че компресията и на 4-те цилиндъра е в зелената(тоест нормално работещи-чукам на дърво, да не чуе дявола) зона на манометъра за мерене .
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#22
Iliev Wrote:Сваляй катализатора смело - компа се лъже в първия сервиз. А и поне 80% от колите тук са без катализатор и дори незнаят Smile Но не очаквай от тази кола чудеса, все пак философията не е на спортна кола ... А, да, не се предоверявай на тема "нали карам Волво - то е сигурно, ще ме спаси" - все пак технологийте в тази кола са на 15 години, от тогава доста вода е изтекла, а и дори да е най-сигурната във вселената не може да предотврати човешки грешки Wink


Ама да не вземе нещо да се включи някакъв аварием режим на компютъра на колата и да ,,умре" съвсем?Просто не знам?Не разбирам.Малко си ме дострашава евентуалното сваляне на катализатора.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#23
Razsipnik Wrote:Добре Мартине, колко според теб коня (приблизително) ми е мощността в момента?
Питам сериозно, знам че зависи от много фактори.
Не съм я слагал на дино-тест.
Абе да ти кажа движи волво-то.
От думите ти , какво излиза?Купил съм си издухан боклук , така ли?Напрово ме смаза тази вечер. Sad
С 40 ли караш, и ако да, моля те кажи ми колко ти е мощна колата.Изобщо как върви.
Нещо.............явно искате да убиете ентусиазма ми по Волва-та.
Това сега гавра ли е?В смисъл, че съм бавен така ли?
Ами че аз от май досега доказах, че и стари волвата вървят и то доста.
Дърпал съм се с Алфа 156 -ца , при това когато свещите ми правеха проблем и придръпваше колата.
Дърпъл съм се и фолксваген голф ГТИ-то не беше сдръпка , а унижение за онзи.
Изобщо...............не съм съгласен ,,че карам боклук.Е не върви , както ми се иска, но да ми паднасят сега БМВ Е 36 - верно , ако е М 3 или 318 ИС може, ама се тесни.Освен тонва аз вече сторих избора си.

Мартине, мисля уче се заяждаш с мен. :roll:
Само леко се заядох признавам. Не забравяй че бензиновите мотори са с доста по-нисък въртящ момент от турбо дизелите. Просто не си избрал подходяща кола за дърпане Smile. Направи си една свястна диагностика.

Аз карам ���������������������������������С 60 Д5 2004г. ,автомат с чип 198 коня и 400НМ въртящ момент.
Reply

#24
не виждам от какво ще се случи този авариен режим?
Единстеното което ми е интересно е какво става с ламдата която е след катализатора?Какво ги прарви тея данни?
А колата ти трябва да дърпа сръвнително добре....Ако искаш да разбереш дали върви както трябва може да и засече ускорението от 0-100км ...ти си достигаш мощноста при 6100 оборота така ,че е нужно при теста да сменяш там някаде....Колата трябва да дърпа доста...дават и 9,3 от 0-100
Сподели времето като пробваш...Аз имах подобни случеи с моята 2.0 турбо ...просто не вървеше както би трябвало..НО това е друг въпрос..Айде пробвай и кажи...Ами да не се убиеш Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#25
MaxBass Wrote:не виждам от какво ще се случи този авариен режим?
Единстеното което ми е интересно е какво става с ламдата която е след катализатора?Какво ги прарви тея данни?
А колата ти трябва да дърпа сръвнително добре....Ако искаш да разбереш дали върви както трябва може да и засече ускорението от 0-100км ...ти си достигаш мощноста при 6100 оборота така ,че е нужно при теста да сменяш там някаде....Колата трябва да дърпа доста...дават и 9,3 от 0-100
Сподели времето като пробваш...Аз имах подобни случеи с моята 2.0 турбо ...просто не вървеше както би трябвало..НО това е друг въпрос..Айде пробвай и кажи...Ами да не се убиеш Smile

Брлагодаря ти Максбас!
Много Ви благодаря колеги за топлите димуи и съвети, както и за ТЪРПИМОСТТА, към моите тъпи питания. :oops:
Форумът е просто НА НИВО.ДЖЕНТЪЛМЕНИ СТЕ.ПОКЛАНЯМ ВИ СЕ. Smile
питам така за всичко, защото за мой срам нищо не разбирам по колата.Мога само да си сменя,гума, въздушен филтър,да проверя и долея маслото.
нЯКЪДЕ ТУК ВЪВ ФОРУМА ПРОЧЕТОХ МНЕНИЕ, ЧЕ ПРИ СНЕМАНЕ КАТАЛИЗАТОРА ИМА ДОСТА РИСКОВЕ.Знам ли?
Мой познат сервизджия ме предупреди да не я ,,ръчкам" , защото ще почне да прави магари(да гори масло например).


Attached Files Thumbnail(s)
   
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#26
Абе Колега, то е ясно че те сърби крака ама карай си колата и и стъпвай от време на време на врата, ама гледай да не се претрепеш или да не сгазиш някого, а тя колата не е до живот- сменяш я с по-нова и това е. Ако пък няма достатъчно кинти карай разумно, прави правилна поддръжка и се радвай на другите приятни неща в живота-семейство, деца ,неочаквани печалби от тотото и... Big Grin Хубави ни са колите ама не живеем да им служим, а те да служат а нас Smile
Reply

#27
yasho Wrote:Абе Колега, то е ясно че те сърби крака ама карай си колата и и стъпвай от време на време на врата, ама гледай да не се претрепеш или да не сгазиш някого, а тя колата не е до живот- сменяш я с по-нова и това е. Ако пък няма достатъчно кинти карай разумно, прави правилна поддръжка и се радвай на другите приятни неща в живота-семейство, деца ,неочаквани печалби от тотото и... Big Grin Хубави ни са колите ама не живеем да им служим, а те да служат а нас Smile


Съвсем вярно! Smile
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)