Петроний,
мисля, че ти дърпа въздух от някъде.
Я вакуумен маркуч, я въздуховода от филтърната кутия.
Между впрочем провери го, да няма нещо сцепено по него и да не се вижда като е в нормално положение.
И един съвет: На майстор не се ходи с ГОТОВА ДИАГНОЗА.
Така ти му вършиш половината работа. И второ - не разбираш що за майстор е. #-o
А ако е нещо елементарно, можеш и сам да си го оправиш.
Не е ли така?
Петроний,
мисля, че ти дърпа въздух от някъде.
Я вакуумен маркуч, я въздуховода от филтърната кутия.
Между впрочем провери го, да няма нещо сцепено по него и да не се вижда като е в нормално положение.
И един съвет: На майстор не се ходи с ГОТОВА ДИАГНОЗА.
Така ти му вършиш половината работа. И второ - не разбираш що за майстор е. #-o
А ако е нещо елементарно, можеш и сам да си го оправиш.
Не е ли така?
Posts: 27
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Хех за майстора - изпитан е и е печен ама не му се бърка по инжекцията и ме праща при някакви други, които вече ги пробвах и нищо не свършиха, така че ако имате идея къде могат да го оправят бързо и качествено дайте някакви контакти или координати А за дърпането на въздух не си първия който го казва, а ми се струва логично колко повече хора споделят едно и също твърдение, то твътдението да се окаже напълно вярно. Прочее дано да си прав защото това проблемче сигурно ще се отстрани с минимум разход на време и финанси
Posts: 27
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Хех за майстора - изпитан е и е печен ама не му се бърка по инжекцията и ме праща при някакви други, които вече ги пробвах и нищо не свършиха, така че ако имате идея къде могат да го оправят бързо и качествено дайте някакви контакти или координати А за дърпането на въздух не си първия който го казва, а ми се струва логично колко повече хора споделят едно и също твърдение, то твътдението да се окаже напълно вярно. Прочее дано да си прав защото това проблемче сигурно ще се отстрани с минимум разход на време и финанси
Posts: 6
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Преди волвото карах един голф3 GTI. Даваше същия проблем и се оказа нагар и мръсотия при дроселовата клапа. Съвсем лесно се почиства, но после трябва да се закачи на диагностика.
Ако не се оправиш, иди в сервиз Изток и търси Евгени. Той е на диагностиката и е много добър (моята и на брат ми колата е оправил досега, след намесата на други "майстори").
Успех!
Posts: 6
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Преди волвото карах един голф3 GTI. Даваше същия проблем и се оказа нагар и мръсотия при дроселовата клапа. Съвсем лесно се почиства, но после трябва да се закачи на диагностика.
Ако не се оправиш, иди в сервиз Изток и търси Евгени. Той е на диагностиката и е много добър (моята и на брат ми колата е оправил досега, след намесата на други "майстори").
Успех!
Posts: 134
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Колега, изчисти грешките от компюртъра и проблема ще изчезне. Едно от малкото неща, които компютъра "учи" е работата на празен ход. Докато не направиш "reset" все така ще си работи.
1. Изчисти грешките от компютъра
2. Откачи акумулатора за няколко часа за да изчистиш "научениете" настройки (ECU mapping)
p.s.
Виждам, че темата е стара но няма отговор какво се е случило и къде е проблема - надявам се това да е от помощ на другите.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Posts: 134
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Колега, изчисти грешките от компюртъра и проблема ще изчезне. Едно от малкото неща, които компютъра "учи" е работата на празен ход. Докато не направиш "reset" все така ще си работи.
1. Изчисти грешките от компютъра
2. Откачи акумулатора за няколко часа за да изчистиш "научениете" настройки (ECU mapping)
p.s.
Виждам, че темата е стара но няма отговор какво се е случило и къде е проблема - надявам се това да е от помощ на другите.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Posts: 27
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Мерси ще се пробвам. Много е странно защото една седмица работи нормално на 900 оборота на празен ход а на следващата изведнъж започва да гасне и така докато не реши отново да си работи нормално. Ходих на най-различни диагностики, ходих и във Юве, но никъде не ми казаха нищо конкретно... Единственото, което окриха във Юве и никъде другаде не ми казаха беше, че ми плюе масло при свещите и лулите, което говори за избила гарнитурка. Малко ме е страх да я карам така но в момента няма как да я оставя за няколко дни да и правят гарнитурите.
Освен това ми се появи един доста неприятен шум който звушчи като цъкане на часовник, сигурно е някой клапан, но по-притеснителното е че създава вибрация която се предава по цялото купе. Изобщо май положението не е розово, но пък колата си движи и то със завидни динамика и акселерация
Ако имате препоръки и идеи моля споделете
Posts: 27
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Мерси ще се пробвам. Много е странно защото една седмица работи нормално на 900 оборота на празен ход а на следващата изведнъж започва да гасне и така докато не реши отново да си работи нормално. Ходих на най-различни диагностики, ходих и във Юве, но никъде не ми казаха нищо конкретно... Единственото, което окриха във Юве и никъде другаде не ми казаха беше, че ми плюе масло при свещите и лулите, което говори за избила гарнитурка. Малко ме е страх да я карам така но в момента няма как да я оставя за няколко дни да и правят гарнитурите.
Освен това ми се появи един доста неприятен шум който звушчи като цъкане на часовник, сигурно е някой клапан, но по-притеснителното е че създава вибрация която се предава по цялото купе. Изобщо май положението не е розово, но пък колата си движи и то със завидни динамика и акселерация
Ако имате препоръки и идеи моля споделете
|