berborov Wrote:Здравейте
От доста време имам следния проблем. На фарове се вижда как светлините пулсират. Същото е и с дисплея на радиото. Замерих напрежението с което зарежда алтернатора - в норма е между 13,6 и 14,2 V. Сменях плочката на алтернатора с друга ,но без видим ефект.
Колата е Volvo 440 GL мотор В18ЕР. В другата тема за нестабилни обороти писах ,че често гасне и не знам дали нещата не са свързани. При изключване от скорост оборотите падат неколкократно до около 500-600 и като пазагрее започва да гасне ,дори и при изключване от скорост. Дайте идея от какво да започна ,че иде зима и не е приятно да те псуват по кръстовищата
berborov Wrote:Здравейте
От доста време имам следния проблем. На фарове се вижда как светлините пулсират. Същото е и с дисплея на радиото. Замерих напрежението с което зарежда алтернатора - в норма е между 13,6 и 14,2 V. Сменях плочката на алтернатора с друга ,но без видим ефект.
Колата е Volvo 440 GL мотор В18ЕР. В другата тема за нестабилни обороти писах ,че често гасне и не знам дали нещата не са свързани. При изключване от скорост оборотите падат неколкократно до около 500-600 и като пазагрее започва да гасне ,дори и при изключване от скорост. Дайте идея от какво да започна ,че иде зима и не е приятно да те псуват по кръстовищата
vesko_hard Wrote:Има токаджия!!
... Но най-ветоятно остава проблема да е в генетатора. При запален двигател извади плюсовата клема на акумулатора ако генератора работи колата не трябва да угасне включи и фаровете.
Прав е Веско. unny:
ТОЧНО така се проверява дали е добре алтернатора!
Даже пусни и повече консуматори: фарове, вентилатор парно.
Ако угасне аутото, търси проблема вътре в алтернатора (генератора).
пп. Явно мнението ми касае стари коли и москвич!... :oops:
vesko_hard Wrote:Има токаджия!!
... Но най-ветоятно остава проблема да е в генетатора. При запален двигател извади плюсовата клема на акумулатора ако генератора работи колата не трябва да угасне включи и фаровете.
Прав е Веско. unny:
ТОЧНО така се проверява дали е добре алтернатора!
Даже пусни и повече консуматори: фарове, вентилатор парно.
Ако угасне аутото, търси проблема вътре в алтернатора (генератора).
пп. Явно мнението ми касае стари коли и москвич!... :oops: