12-08-2010, 06:20 PM
Подкрепям последното мнение!
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
биксенон на s40
|
12-08-2010, 08:23 PM
yuckuJackD Wrote:Оспамихме темата на човека еййййй. Ами в Русия ги забраниха, лично аз мога да инициирам няколко материла в медии разни за това и рано или късно ще стигне до ЗДП-
И в Чернообил сега е пролет.Тревата синее,птичките лаят...
12-08-2010, 08:55 PM
Който се справя добре с фейсбук - да прави инициатива, аз ще издиря материали, лесно достъпни защо в рефлектор и Н4 не вирее ксенон...
И в Чернообил сега е пролет.Тревата синее,птичките лаят...
12-08-2010, 08:59 PM
Имате си и web developer в компанията - ако трябва помощ, казвайте
За подобна инициатива винаги съм готов да помогна :!:
12-08-2010, 09:39 PM
Всъшност ако трябва да разнищим проблема от самото му начало е добре да започнем с пътната маркировка.
Халогенните крушки имат прекалено големи загуби в топлина, и прекалено малко КПД. Спектъра на излъчване им е такъв, че при мокро време светлината се "загубва" и осветяване на пътя - никакво. Това съчетано с невероятно калпавата маркировка която имаме по пътищата често довежда до яхване на някое крайпътно съоражение и/или влизане в голяма дупка. Примери колкото искате могат да се дадат. И в този ред на мисли, на човека Х му писва и намира най лесното решение - ксенон. Недостатъка на халогенните крушки е преодолян, живота на крушката е много по голям, има видимост при мокър асфалт с малката подробност ако крушките са между 4300 и 5000к ако са над 5000к цветна температура резултата е по скоро отрицателен. Само по себеси ксеноновата крушка си е много добро решение. Но... Източника на светлина при халогенната крушка и при ксеноновата крушка се различава много, както и положението в фара. Това довежда до грешно отразяване в отражателя на фара, а прорезите по стъклото на фара тотално замазват ситуацията правейки излизащата от фара светлина на петна. Петна които не са насочени накъдето трябва и попадат директно в очите на насрешно движещите се. Ксеноновата крушка изисква друг тип отражател - много малък колкото да събере и върне излъчваната назад светлина, и фокусираща лупа. Целта на тази лупа е да вкара светлината в правилната посока, която е пътя пред ППС-то а не очите на насрешния водач... Аз лично съм с две ръце за ксенон предимствата му като източник на светлина са неоспорими, но при условие, че монтажа му е изпълнен както трябва - фарове подходящи за ксенон, настроени по начин да не заслепяват и т.н. Мисля, че ако нещо трябва да се забранява то е самоволното преправяне на фарове и др. такива без този който го прави да се съобразява с каквито и да било стандарти... В тази посока трябва да се върви, а не видите ли има фарове които заслепяват - дайте да ги забраним. То по тази логика някой ден човек ще забрани сам себеси...
12-08-2010, 10:34 PM
lilker Wrote:Който се справя добре с фейсбук - да прави инициатива, аз ще издиря материали, лесно достъпни защо в рефлектор и Н4 не вирее ксенон... мисля, че е напълно ясно против какво съм.
И в Чернообил сега е пролет.Тревата синее,птичките лаят...
12-08-2010, 10:46 PM
tonter Wrote:Имате си и web developer в компанията - ако трябва помощ, казвайтедвама сме ... Аз нямам нищо против кадърно изпълнените инсталции. Има комплекти, които си вървят с рефлектора и лупата - това е ОК. Но на рефлектор смятан да "работи" с крушка H4, просто да се подмени с ксенонова такава - е това е проблема за който си говорим. Лошото е, че българина винаги търси "тънката лайсна" и като чуе цената на качествения комплект с рефлектор и лупа си казва: "Е как бе, он'я ми до да'а за 65 кинта, туй к'во толкоз повече прай - турам на мястото на крушката и толкоз. Ня'а са занима'ам тука да режа, да глася, охоооо..." Как обаче да се конктретизира целевата аудитория? Някакви идеи?
12-09-2010, 05:18 AM
Малеее, колко изписахте А пък аз така или иначе имам два фара с прецакани рефлектори и реглажи.... имам и една "лупа" от последното А4... та мисля да направя една проба. Интересно ми е как ще свети лупата изчислена от знаещи хора във фара на 40-ката. И в този ред на мисли... ако някой има друга такава лупа, да свирка....че ми трябват 2
Като си говорим за източници на светлина... да погледнем и LED технолигията. Диодчета има от много време... но едва сега навлизат във фаровете. За момента само като дневни светлини, но мисля че не е далеч момента, когато ще започнат да се използват и за къси и дълги светлини. А тогава какви тюнинг изпълнения ще се появят...
12-09-2010, 08:33 AM
Докато в тая държава не се построят нормални пътища, не се премахнат каруците и разни ЗИЛ-ове, ГАЗ-ки и др.п., участващи в движението без каквато и да било светлоотразителна маркировка.........................ще ме извинявате, но нямам никаво намерение /махайки ксенон системата/ да подлагам на риск собствения си, а и живота на хората, които возя с мен.
Поздрави.................. :wink: :wink: :wink: |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
2 Guest(s) |