The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване S60 D5 2004

#11
Наясно съм с проблема - заедно си блъскаме главите...
Да, забива само във високите, но Митака си е спортист и отговор "Еми не я юркай" е неприемлив.
Колата в по-голямата част от времето е с полупразен резервоар. Мислехме да сваляме резервоара, да го чистим и тогава да сменим филтъра, защото иначе новия ще се задръсти много бързо и ефекта ще е временен. Оттук идва и друг въпрос - чичо вадис иска един спешъл туул за развиване на капачките на резервоара и след няколко опита се убедихме, че без него няма да стане нашия номер. Та някой има ли идеи от къде можем да си набавим такъв за един ден или пък как да си го направим
[Image: file.php?id=18524]
п.п. Това го правеше и +20-25 градуса външна температура... желираната нафта отпада като проблем мисля...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#12
mevdo Wrote:Дали ако не я напъваш толкова много го прави...
И това е изпробвано. При спокойно градско каране (сигурно са му се изкарали нервичките прз това време) НЕ прави проблеми.
Моето обяснение е недостиг на гориво. Започвайки отзад напред: помпа, филтър, дюзи. Нещо пропускам ли? (съвсем сериозно питам, не реторично)
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#13
Момчета, за да твърдите че имате проблем с горивото /може би е по-точно с налягането му/ във високите обороти ви трябва манометър на входа на ГНП. Ако има разлика в показанията на различните режими на работа то тогава мислете в посока филтър, подкачваща помпа или течове по първичната с-ма за гориво.
Reply

#14
Последната и най вярна информация : ДЮЗИТЕ СА ПРОБЛЕМА
При пълна проверка на компа се оказа че има голямо играене във налягането на горивото - последвано от проверка на : 1.Регулатора на налягането на горивото - който се оказа О.К.
2.Разликата във налягането на връщащото гориво от всяка Дюза
Дюза №1 - 5%
Дюза №2 - 6%
Дюза №3 - 13%
Дюза №4 - 0%
Дюза №5 - 36%
Майстора ми каза че най зле е 5 дюза и нормалната разлика е до 3%
Някой да е запознат с тези проценти и може ли да ми обясни какво представляват ?
Колата я проверяваха със същия софтуер като на Мото Пфое
Reply

#15
Аналогичен проблем при S60 D5 2002 - при плавно настъпване на педала - без проблем качва до 4500 оборота (200-210 на магистралата) и ги държи 20-тина минути. При рязко настъпване - без значение от оборотите - светва грешка "спешно обслужване на двигателя" и влиза в "limp" режим - ограничена мощност и обороти независимо от положението на педала. Проверена в МП - ЕСМ грешка 2505 "Fuel Pressure Too Low". Проверено налягане в горивната система - 330-370 бара - липса на течове и въздух по системата. Сменен горивен филтър (пак в МП), изминати около 2000км с разни добавки за пречистване на горивната система - проблема е по-рядък, но не изчезва - в смисъл позволява ми малко по-спортно натискане, но не и както ми се иска. МП предлагат смяна на клапан ГНП и клапан рейла - около 1000лв - ще ми се да има по-добър вариант
Reply

#16
При Митака една дюза е аут Sad
В момента кара тестово с друга и проблема го няма вече.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#17
Оказа се проблема в едната дюза .От там беше грешката : ВИСОКО НАЛЯГАНЕ НА ГОРИВОТО.
В момента съм с друга ( Назаем )и проблем няма - пълни си оборотомера на всяка скорост без проблем .
Може да си внушавам ама колата се промени доста - към по добре.
Reply

#18
Кажете къде мога да си проверя дюзите, както е направил колегата Митко 13.Къде във Варна и Русе.Благодаря
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#19
В Русе при Пенчо: цък.
Ремонт на дизелови дюзи в търговията отзад. Ако се засилиш натам - питай ще ти обясня по-подробно.
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#20
Здравейте колеги,
за съжаление при мен проблема не е в дюзите - тестваха ми ги в Автоцентър Мобил Варна - рекламират се като оторизиран сервиз на Bosch - и 5-те дюзи в норма. От форума на английските колеги видях че възможна причина е гуменото съединение на входа на турбото - да моето си беше поомекнало, та го смених и него, но уви - проблема си остава - пак влиза в сервизен режим при рязко подаване на газ. Някакви други идеи?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)